“Svi naši napori usmjereni su ka tome da Otos ortopedska tehnika d.o.o. u proizvodnji ortopedskih pomagala bude nositelj vrhunske kvalitete i stručnosti, te jedan od lidera na hrvatskom tržištu."
Snježana Biloš, direktorica
Težimo stalnom poboljšanju naših proizvoda, usluga i poslovnih procesa. Nastojimo stvarati i održati trajne odnose s kupcima koji su utemeljni na zadovoljavanju njihovih potreba putem traženja optimalnih i cjelovitih rješenja.
Zadovoljstvo korisnika
Zadovoljstvo korisnika nam je vrlo važno i radi toga smo se odlučili na individualn pristup, te u njega najviše ulažemo. Svjesni smo da usmena predaja puno dobroga može donijeti i stoga nam je jako važan svaki pojedini korisnik naših usluga.
Povjerenje kupaca
Naš najveći kupac je Hrvatski Zavod za zdravstveno osiguranje koje ima visoke kriterije za svoje poslovne partnere i koje i mi moramo ispunjavati - obrazovanje djelatnika, pristupačnost i prilagodba radnih prostora djelatnicima i korisnicima (invalidima), poštivanje rokova i odgovarajuća kvaliteta proizvoda.
Inovativnost
Za postizanje ciljeva potrebno je konstantno učenje, unapređivanje postojećih sadržaja, donošenje noviteta na tržište, te unapređivanje proizvodnje novim tehnologijama koji će povećati produktivnost te kvalitetu gotovog proizvoda.
Ekonomičnost, produktivnost, rentabilnost i profitabilnost poslovanja
Radi naprednijeg i kvalitetnijeg upravljanja tvrtkom, te bolje organizacije, konstantno radimo na poboljšanju sustava kvalitete. Cilj nam je racionalno koristiti sve izvore energije i sirovina, kvalitetno i racionalno gospodariti otpadom i zadovoljiti međunarodne norme. Pokrećemo nove projekte kako bi smo ostvarili te ciljeve i konstantno unapređujemo proizvodne i prodajne procese.
Jačanje individualne proizvodnje
Ulažemo u proizvodnju, usavršavanje organizacije i sistematizaciju rada, iznalazimo i primjenjujemo nove materijale i tehnologije.Kao izraz trajnog opredjeljenja za poslovanje po načelima međunarodnih normi nastala je odluka o uvođenju i primjeni sustava kvalitete. Politiku kvalitete primjenjujemo kako bismo povećali ugled tvrtke na domaćem, a posebice na inozemnom tržištu, te ostvarili radnu okolinu u kojoj vladaju stručnost, kreativnost i zadovoljstvo.
Ulaganje u djelatnike
Kvaliteta nastaje na svakom radnom mjestu - u proizvodnji, distribuciji, upravi. Svi djelatnici tvrtke uključeni su u ostvarivanje ciljeva politike kvalitete te imaju primarnu odgovornost za kvalitetu vlastitog rada, sukladno utvrđenim odgovornostima i ovlaštenjima. Želja za stalnim napretkom i timski rad u centar naših napora stavlja stalno poboljšavanje učinkovitosti sustava upravljanja. Težimo da budemo najbolji u onome što radimo, usredotočeni smo na ono što je važno za izgradnju našeg poslovanja, brenda i ljudi koji rade u našem kolektivu. Sukladno tome konstantno ulažemo u obrazovanje kadrova radi podizanja kvalitete i svijesti te edukacije u uvođenju novih tehnologija kao i rad s novim tehnologijama.
Osijek, 07.01.2021.