Filtriranje

Besplatni info telefon 0800 94 20

Pomoć i podrška 0800 94 20

0 kom 0
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Narudžba
Kako mogu naručiti?

Naručiti možete klikom na webu, odabirom proizvoda koji vas zanima, ukoliko imate problema sa web prikaznikom sve vaše narudžbe možete poslati na webshop@otos.hr ili možete naručiti telefonski na naš besplatni info telefon 0800 94 20.

Dozvoljavate li narudžbe u inozemstvo?

Možete naručiti robu iz inozemstva ali za dostavu bi trebali imati lokaciju unutar Hrvatske. Trenutno nemamo mogućnost dostave u inozemstvo.

Što se događa nakon što izvršim narudžbu?

Nakon što izvršite narudžbu i nakon vidljive uplate, robu šaljemo kurirskom službom na adresu koju ste naveli za isporuku. 

Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?

Ukoliko je vaš željeni proizvod rasprodan, možete unijeti vašu e-mail adresu te će vas netko od naših kolega obavijestiti čim proizvod bude ponovno dostupan. 

Mogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?

Ukoliko nije poslana, vašu narudžbu možete otkazati.

Moram li izraditi korisnički račun kako bih kupovao/la?

Za vašu narudžbu nije potrebno izraditi korisnički račun, međutim ukoliko ga izradite moći ćemo vas obavještavati o novostima te možete ostvariti dodatne popuste.

Koji je minimalan iznos narudžbe?

Za narudžbu nema minimalnog iznosa, no ukoliko je iznos vaše narudžbe manji od 66.36 eura trošak dostave iznosi 4.65 eura. Ukoliko vaša narudžba prelazi taj iznos, troškove poštarine snosimo mi. Trošak poštarine pojaviti će se automatski unutar prikaza vrijednosti vaše narudžbe, u vašoj košarici. Za otoke koji nisu mostom povezani s kopnom cijena dostave iznosi 10 eura

Zašto nisam primio/la potvrdu narudžbe?

Ponekad se dogodi da naš email s potvrdom narudžbe, kodom za popust ili newsletterom greškom bude označen kao SPAM (neželjena pošta).

Radi se o automatskom procesu koji provode email poslužitelji te na njih OTOS nema utjecaj. 

Ako ste nam uputili narudžbu te ne pronalazite email s potvrdom narudžbe u vašem sandučiću pokušajte provjeriti SPAM sandučić, odnosno neželjenu poštu. 

Ukoliko se naš email nalazi u SPAM-u potrebno ga je označiti kao SIGURAN te biste trebali izbjeći takve poteškoće u budućnosti.

Dostava
Koliki je trošak dostave?

Trošak dostave iznosi 4.65 eura ukoliko je iznos vaše narudžbe manji od 66.36 eura . Ukoliko vaša narudžba prelazi taj iznos, troškove poštarine snosimo mi. Trošak poštarine pojaviti će se automatski unutar prikaza vrijednosti vaše narudžbe, u vašoj košarici. Za otoke koji nisu mostom povezani s kopnom cijena dostave iznosi 10 eura

Dostava u inozemstvo?

Nažalost trenutno nemamo mogućnost dostave u inozemstvo.

Koliki je rok dostave?

Nakon vidljive uplate, rok isporuke za proizvode koji su raspoloživi odmah je 5 dana od vidljive uplate. Ukoliko je dostavu potrebno izvršiti na neki od otoka tada je rok isporuke nešto drugačiji. Možete provjeriti koliki je rok isporuke za otoke na ovom linku. Ukoliko ste kod narudžbe odabrali isporuku u neku od naših poslovnica rok isporuke može biti duži ovisno o dinamici slanja robe toj poslovnici. 

Vršite li dostavu i montažu pomagala?

Za sve proizvode koje kupite u našem web shopu imate dostavu, ukoliko je narudžba veća od 500,00kn imate besplatnu poštarinu dok se narudžbe ispod 499,99kn naplaćujemo dostavu u iznosu od 35,00kn.

Montažu za robu kupljenu preko weba, ne vršimo. Ukoliko proizvode kupujete u našim trgovinama, oko dostave i montaže možete se dogovoriti sa našim kolegicama u trgovinama.

Plaćanje
Koje kartice primate i koje kartice idu na koliko rata u trgovinama?

U našim trgovinama možete plaćati:

  • Jednokratno – gotovinom
    • Debitnim karticama Maestro, Visa
    • Kreditnim karticama MasterCard, Visa, JCB, American Express
  • Obročno plaćanje:
    • 2-12 rata bez kamata i naknada Minimalni iznos rate 100 kn za sve oblike plaćanja
      • Zagrebačka banka d.d. MasterCard / Visa, Maestro
      •  PBZ Card d.d., Maestro, Visa Inspire, PBZ tekućeg računa, Visa Premium
Imate li popust na gotovinu?

Nažalost, trenutno nemamo popuste na gotovinu u web trgovini, no u našim fizičkim poslovnicama za određene kategorije proizvoda moguće je ostvariti popust na gotovinu pa predlažemo da se obratite u najbližu OTOS trgovinu.

Povrat i reklamacije
Imaju li naši proizvodi garanciju?

Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te su jasno napisani svi potrebni podaci o proizvodu. Sva roba koja sukladno propisima treba biti opremljena pratećom dokumentacijom i jamstvenim listovima bit će dostavljena kupcu s priloženom pratećom dokumentacijom i jamstvenim listom.

Uz jamstveni list obavezno čuvajte i račun.

Koji je rok za povrat kupljenog proizvoda?

Za detalje oko povrata kupljenih proizvoda pročitajte ovdje.

Moj račun
Moram li se registrirati i imati svoj korisnički račun kako bi izvršio kupovinu?

Nije potrebna registracija, kupovinu možete izvršiti i bez registracije.

Zašto nisam dobio/la kod za popust?

Prijavom na naš newsletter ili ispunjavanjem ankete zadovoljstva kupovinom ostvarujete pravo na popust za vašu slijedeću narudžbu. 

Ako ste se prijavili na naš newsletter potrebno je potvrditi prijavu kako bi vam sustav generirao kod za popust. Za nepotvrđenu prijavu nije moguće dobiti kod. 

Ponekad se dogodi da naš email s potvrdom prijave ili kodom za popust greškom bude označen kao SPAM (neželjena pošta).

Radi se o automatskom procesu koji provode email poslužitelji te na njih OTOS nema utjecaj. 

Ako ne pronalazite email u vašem sandučiću pokušajte provjeriti SPAM sandučić, odnosno neželjenu poštu. 

Ukoliko se naš email nalazi u SPAM-u potrebno ga je označiti kao SIGURAN te biste trebali izbjeći takve poteškoće u budućnosti.

Ostalo
Imate li servis tlakomjera, koliko traje popravak?

Otos d.o.o. potvrđeni je mjeriteljski laboratorij koji servisira sve vrste tlakomjera. Kao potvrđeni mjeriteljski laboratorij radimo prve i sve ponovne ovjere mjerila u suradnji s Državnim zavodom za mjeriteljstvo. Jedini smo u istočnom dijelu Hrvatske te svi popravci i baždarenje dolaze u Osijek, rok za popravak traje cca 3 tjedna no za detaljnije informacije možete nam se obratiti.

Što je potrebno da se dobije doznaka za ortopedske cipele?

Ukoliko smatrate da bi mogli biti korisnik ortopedskih cipela, vaš doktor opće medicinske prakse vas može uputiti specijalistu na pregled. Specijalist ortoped ili Specijalist fizikalne medicine i rehabilitacije ukoliko utvrdi da postoje indikacije za nošenje ortopedskih cipela, može vam propisati pomagalo, te uz svu medicinsku dokumentaciju kojom će potanko objasniti medicinske indikacije za istim uputiti vas u HZZO gdje vam potvrdu može odobriti liječničko povjerenstvo HZZO-a.

Koja je razlika u cijeni vlasulje?

Vlasulje se osim po dužini i bojama mogu razlikovati i u broju utkanih vlasi u istu. Različit broj utkanih niti utječe na cijenu vlasulja. Više o tome možete pročitati ovdje.

Zašto nemate vlasulje od prirodnih vlakana?

Vlasulje od prirodnih vlakana nemamo standardno na lageru ali su dobavljive. Za sve upite o vlasuljama sa prirodnim vlaknima možete upitati u nekoj od naših sanitetskih kuća ili na naš besplatni info telefon 0800 94 20. Vlasulje od prirodnih vlakana su cijenom značajno skuplje od vlasulja sa umjetnim vlaknima, te je to jedan od razloga zbog kojih ih nemamo u standardnoj ponudi.

Koja je razlika između individualnih i serijskih uložaka?

Individualni ortopedski ulošci pravljeni su po mjeri, te kako i sami naziv kaže odgovaraju određenoj individui tj. određenom stopalu i nije preporučljivo takve uloške davati drugoj osobi u korištenje jer ono što nekome pomaže, nije nužno da će i drugome koristiti.

Serijski ulošci su pravljeni za veći broj korisnika koji nemaju dodatnih tegoba ili problema sa stopalima, ovdje se baziramo na većem broju korisnika kojima bi takvi upravo takvi ulošci odgovarali.

U koje dane je skeniranje stopala, moramo li se naručiti?

Skeniranje stopala je dogovoreno za određene dane u određenim poslovnicama. S obzirom da imamo jednog kolegu koji odrađuje skeniranje stopala, nemamo mogućnost obavljati skeniranje svaki dan. Kako se kolega obično jednom mjesečno nalazi u određenoj poslovnici, prakticiramo naručivanje za skeniranje stopala kako bi izbjegli stvaranja gužve i dulja čekanja na skeniranje.

5% popust na prvu kupnju u webshopu

Postanimo prijateljiNewsletter

Prijavite se i ostvarite 5% popusta prilikom prve kupnje na webshopu

*popust ne vrijedi na proizvode na akciji

Zatvori

Ova web stranica koristi kolačiće (engl. cookies) kako bi radila pravilno sa svim funkcionalnostima i kako bi OTOS mogao raditi na unaprjeđenju iste te poboljšanju korisničkog iskustva. Prema zakonima Europske unije, obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti pristanak korisnika. To znači da korištenjem ove web stranice pristajete na uporabu tih datoteka. Kolačići neće nauditi Vama ili Vašem računalu, ali ih možete onemogućiti ako želite. Imajte na umu da zbog onemogućavanja kolačića možda nećete moći koristiti pojedine funkcionalnosti ove web stranice.

Za više informacija o tome što su kolačići i kako ih isključiti pročitajte našu Izjavu o privatnosti.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager