Nazovite na +385 31 252 - 000

Dobrodošli u našu web trgovinu

Dostava i isporuka

DOSTAVA I ISPORUKA PAKETA

Vrši se dostavom na adresu kupca naznačenu na narudžbi GLS paketnom dostavom. Vrlo velike pakete dostavljamo Intereuropa paketnom dostavom.
Robu isporučujemo samo na području RH.
Dostava se vrši putem tvrtke GLS i/ili Intereuropa.
Za iznos iznad 500,00 kn, dostava je besplatna.
Plaćanje se vrši virmanskim nalogom ili karticom (više o načinu naplate pročitajte ovdje.)


OPĆI UVJETI DOSTAVE I PREUZIMANJA PAKETA

Pri slanju paketa obavještavamo kupca o poslanom paketu. GLS i Intereuropa posluju prema „Općim uvjetima poslovanja međunarodnih otpremnika Hrvatske“ te prema važećim pozitivnim zakonima Republike Hrvatske. Rok dostave paketa je 1-3 radna dana od dana slanja paketa, izuzev za otoke i rijetko naseljena mjesta kod kojih se dostava obavlja prema shemi dostave na otoke GLS-a. Pri slanju vrlo velikih paketa u rijetko naseljena mjesta ili na otoke, kupac će biti dodatno obaviješten o očekivanom danu isporuke.

Raspored dostave na otoke

Cijena dostave po paketu (naplaćuje se kada narudžba nije veća od 500,00kn u kom slučaju je dostava besplatna) obračunava se ovisno o težini pošiljke, a vrijedi na području čitave Hrvatske. Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju subote i nedjelje te blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.

Maksimalna težina pojedinačne pošiljke iznosi 30 kg. Kod narudžbi više artikala odjednom pri čemu ukupna težina pošiljke prelazi 30 kg, proizvodi će biti spakirani u više kutija do 30 kg, a trošak poštarine će se obračunati za svaku pošiljku (kutiju) zasebno prema cijenama u tablici. Trošak dostave iskazan u web narudžbenici je isključivo informativnog karaktera. Nakon obrade Vaše narudžbe naši operateri poslati će Vam email sa linkom za plaćanje koji će sadržavati konačne troškove dostave zapakirane robe. 

Težina/KG

Cijena/pošiljka

do 20 kg

35,00 kn

21-40 kg

45,00 kn

preko 41 kg

po ponudi


Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

NAPOMENA

Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo Vas da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći. Ukoliko želite isključivo Vi osobno primiti paket, možemo ga poslati s napomenom "uručiti osobno primatelju" tj. “na ruke". Molimo da nam to navedete u napomeni prilikom naručivanja. Ukoliko želite primiti paket na neki određeni datum, molimo Vas da nam to također navedete u napomeni.

Što ako me nema na adresi kada dođe dostavna služba?

Ukoliko niste bili na adresi kada je dostavljač pokušao isporuku pošiljka će biti vraćena u regionalni sabirni centar, a dostava će ponovno biti pokušana slijedeći dan. Ukoliko ne primite pošiljku u roku od 48 sati molimo Vas da nas kontaktirate na besplatni broj telefona 0800 94 20 kako bismo provjerili status pošiljke.

U koje vrijeme je dostava?

Nismo u mogućnosti potpuno utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no ukoliko nam navedete u napomeni prilikom narudžbe u koje doba dana (prijepodne/poslijepodne) bi vam dostava najviše odgovarala, možemo tu napomenu staviti na paket za dostavljača.